środa, 25 grudnia 2013

Roździał 8

Naprawdę bardzo ale to bardzo przepraszam że roździał dodałam dopiero dzisiaj ... 
----------------------------------------------------------------------        
      * Oczami Katie *
- Ja ? - spytałam .
- Nie , ksiądz ... - zażartował Tommo .
- Aaa ... no chyba że tak . - odparłam .
- Oglądamy film ! - wykrzyknął Malik.
- Okej . - wszyscy przytaknęli
- No to co oglądamy ? - spytał Harry
- Może każdy da jakąś propozycję ? - spytał Liam , na co wszyscy pokiwali głowami na tak . - No więc Lou co chcesz oglądać ? - spytał pasiastego .
- Laleczkę Chucky ! - krzyknął na cały dom .
- Nie ... tylko nie horror ... - mruknęłam razem z Claudie .
- Ja chcę Paranormal Activity . - Odparł Zayn .
- Ja jestem za klątwą ... ale tą Japońską , bo jest najstraszniejsza - wyszczerzył się Harry .
- Ja też chcę klątwe - powiedział Horan .
- A ja chcę Trzy metry nad niebem ! - znów powiedziałam równo z Claudie .
- No więc tak ... są 2 głosy za Klątwą i dwa głosy za Trzy metry nad niebiem . Kto jest za klątwą ręka do góry ! - powiedział Zayn . Wszyscy podnieśli ręce do góry , oprócz mnie i Claudie .
- Ej nie ... to jest straszne ... No proszę ... Nie lubie horrorów - próbowałam ich jakoś przekonać,jednak na marne .
- Przykro mi,było więcej osób za Klątwą - zaśmiał się Styles .
- Nie nawidzę Cię - burknęłam próbując udawać obrażoną na Niego .
- No nie obrażaj się . Będziesz mogła się do mnie przytulić - zaśmiał się .
- Nie dzięki , nie skorzystam . - Ja również się zaśmiałam . Film się zaczął . Na początku nie było tak strasznie ... No właśnie , na początku .Claudie już dawno była wtulona w Louis'a , ja jeszcze w nikogo , jednak bardzo się bałam .
- Moja oferta jest jeszcze ważna - szepnął mi Hazz .
- Ale ja się nie boję - próbowałam udać wiarygodną , ale coś mi to nie wyszło . Po jakiś 5 minutach , po tym jak skierowałam słowa ' Ale ja się nie boję ' do Harry'ego , w filmie była jeszcze straszniejsza scena niż te co do tej pory były , przez co pisnęłam i odruchowo wtuliłam się w Harry'ego , na co się zaśmiał .
- Wiedziałem że w końcu to zrobisz - uśmiechnął się
- Jak chcesz to mogę przytulić się do kogoś innego - odburknęłam
- Nie - krzyknął a ja wybuchnęłam śmiechem.
- Nareszcie ! - krzyknęła Claudie gdy film dobiegł końca .
- Idę spać - wymamrotałam ziewając .
- Ej no nie idź jeszcze - ' jęknął ' Malik .
- Zayn kochanie , jestem śpiąca. Dobranoc .  - powiedziałam i obdarowałam jego policzek buziakiem , na co Harry odkaszlnął .
- A ze mną się nie pożegnasz ? - spytał loczek szyderczo się uśmiechając . Podeszłam do niego i go przytuliłam . Spojrzałam w jego zielone oczy co okazało się błędem, przez chwilę utrzymywaliśmy kontakt wrokowy po czym Harry szepnął ' Jesteś taka piękna ' , na co się zarumieniłam . I ruszyłam w kierunku schodów , a później do mojego pokoju . Przebrałam się w piżamę, położyłam się do łóżka i od razu zasnęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz