piątek, 22 listopada 2013

Roździał 5

                            * Oczami Claudie *
Rozumiem ją ... nie chciała o tym mówić ... chciała o tym zapomnieć . Uważa że nie umie śpiewać ... ja zupełnie myśle na odwrót . Ale , też musi się z tym pogodzić , że nie przeszła dalej . Właśnie wstawałam z sofy ale zatrzymał mnie Zayn . 
- Nie idź teraz do niej , patrz . - powiedział i wskazał mi na Katie przytuloną do Harry'ego , na co się uśmiechnęłam . Może go polubiła ? .
- Chodźcie już ! - zawołał Niall , i wszyscy ruszyli w kierunku ogniska . Muszę przyznać , podwórko mają duże . 
           
                       * Oczami Katie * 
Może Harry , nie jest taki jak mi się wydawało ? Postaram się dać mu szansę ... może za szybko go oceniłam . Usiedliśmy na leżako - krzesełkach < od autorki : nie wiedziałam jak to nazwać , haha xD > Wyszło tak że siedziałam przy Harry'm i Zayn'ie .  Po jakieś godzinie , tak jakby to powiedzieć byliśmy ' troszkę ' zachlani alkoholem który przyniósł Louis , oczywiście wszyscy oprócz Liam'a , który przed chwilą stwierdził że nie będzie siedział przy ' alkoholikach ' i poszedł na górę . Chłopaki z Claudie rozmawiali a ja tylko patrzyłam na przygasający już ogień . 
- No i wtedy poznałem Justin'a - powiedział Niall , a ja jak na zawołanie otrząsnęłam się z ' transu '.
- Czekaj , czekaj ... Justin'a że Justin'a Bieber'a ? - wytrzeszczyłam oczy 
- Tak - uśmiechnął się Irlandczyk - a co ? znasz go ? - spytał zdziwiony 
- Tak .. naczy .. no ... Justin był moim chłopakiem ... - uśmiechnęłam się na te wspomnenia 
- To czemu już nie jesteście razem ? - spytał Louis 
- Justin stawał się coraz sławniejszy , nie chciałam być dla niego ciężarem . Mógłby mieć dużo o wiele ładniejszych dziewczyn ode mnie - powiedziałam i spojrzałam na Claudie która doskonale znała tą historie . 
- Jesteś wyjątkowa , i jesteś najpiękniejsza - powiedział Harry przyciągając tym uwagę wszystkich.
- Nie jestem najpiękniejsza , nie jestem nawet chodź w połowie taka jak inne dziewczyny . - uśmiechnęłam się i spuściłam głowę w dół , żeby nikt nie zobaczył mojego rumieńca . 
- Jestem gruba , brzydka , mam krzywę nogi ... - ciągnęłam dalej 
- Ćśii - Harry położył mi palec na ustach . - Nie wiem jak możesz tak myśleć , jesteś najpiękniejszą dziewczyną jaką kiedykolwiek widziałem - wyszeptał mi do ucha  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz